Reklámgrafikus

A képzés résztvevői a vizuális képzésen túl átfogó ismereteket kapnak egy márka felépítésének folyamatáról, megismerkednek a marketing, a márkaépítés egyéb (nem vizuális) eszközeivel és területeivel is. Miben több mint egy grafikus? Munkája során - legyen szó akár csomagolásról, reklámkampányról, vagy online felületről - képes az esztétikai és design szempontok, valamint a marketing és kommunikációs elvárások harmonikus egyesítésére. Elmélyült marketingkommunikációs és tervezési ismereteinek köszönhetően képes a célcsoport számára vonzó, a megbízó elvárásainak, és a technológiai követelményeknek megfelelő, brand csomagolások, kommunikációs kampányok, és elektronikus felületek megtervezésére. Párbeszédet tud folytatni marketing szakemberekkel, munkáját magas szinten prezentálja. Képes irányítani, és összehangolni társszakmák szakembereit: fotós, illusztrátor, tipográfus, stylist, operatőr, programozó, tervezőgrafikus munkáját is. Képes csapatban tevékenykedni, együttműködni marketing szakemberekkel, stratégiai tervezővel, médiatervezővel, szövegíróval, rendezővel. Átfogó ismeretekkel rendelkezik a márkatervezés elméleti és gyakorlati aspektusairól, így szemléletének köszönhetően a saját eszközeivel hozzá tud járulni egy márka sikeréhez.

  • Grafikai programok ismerete
  • Alkalmazott grafika
  • Arculattervezés
  • Tipográfia
  • Dekorációs alapismeretek
  • Nyomdai alapismeretek
  • Enteriőr alapismeretek
  • Trendelemzés
Időtartam:  70 óra
Nehézség: * * * *
Képzés díja: 120.000 Forint

 

 

+ Mesterképzés

A mesterképzés elsajátításával a reklámgrafikus mester mélyebb ismereteket szerez a fentebb ismertetett dolgokról, és ezen felül képes koordinálni egy teljes grafikus vállalkozást vagy online stúdiót.

Időtartam:  50 óra
Nehézség: * * * * *
Képzés díja: 180.000 Forint